Fat TImE

Assalamualikum....


First of All aku dah tukar aku puya yang tag line...DEAR EZAM..asal pun aku tak tau, saje je nak tukar.well lelaki kan cepat bosan..so aku lelaki, n aku bosan..ader kena mengena tak..hahahah memang ader...aku rasa Dear EZAM tu mmg khs aku buat untuk aku..kalau ader orang baca korang tukar sendiri tag line tu Dear ABu ke, Dear Cikgu Kamisah ke, Dear Pussycat Doll ke, hahaha..ok habis, so sukahati aku...sweet....


FAT??? kau tau pe tu FAT..tak tau!!buka kamu dewan bahasa.(ader ke dalam KAMUS DEWAN BAHASA).ok entri kali ni aku nak citer pasal FAT..tadi aku buka baca metro online...baca pasal politik?, luar negara?..no..no..no..no..of course r aku baca pasal hiburan, aku ternampak pasal PARIS HILTON dah gemuk sebab CINTA...wow..she is so sweet n almost beautiful..mmg cantik pun...tapi aku tgk tak lah gemuk berbnding aku..wakaka..nak compare?..meh jumpa aku.....

aku amik gamabr ni dari metro puya laman web..klik sini  PEEEWWIIITTTT....cun tak..





sebenaryer aku nak zas kenytaan ni, sebab aku pun cute a.k.a gemuk gak tapi aku tak bercinta pun..hahahah

 ok aku tak suka kenytaan tu, tapi aku ras mcm betul gak, wah.aku pikir pe ni??..



yelah, cuba tgk org yang dah berkahwin, semua yer semakin mengembang lepas kawin, so, kesimpulanyer...tak yah pikir....mmg serius, org yang bercinta atau kawin mmg membesasr mcm minum susu dungreow..hahahah..ok fine...

gemuk tapi sihat..!!!!sweet

0 comments:

Post a Comment