Oridinary time....

Assalamualikum diri sendiri....

tadi aku tgk citer No Ordinary Family.....



wa..teruja aku..walhal citer tu dah lama giler..aku rasa pelakon dia pun dah tua dah masa aku tulis pasal ni..hahahah..

lps tu pulak sibuk carik idea nak draft disert aku..waa..disert lagi..stres2...ayam..where r u?..

rasa nak jadi mcm dlm citer tu lak..pandai n bijak cemerlang..wakakak..boleh blah...otak banyak lemak ader hati nak berangan jadi bijak bistari...

STUDY HARD N SMART R WEI......

nak study smart..bengkak r pala hotak aku....

bukan senang kan nak jadi pandai...mmg susah...dulu aku pernah terpikir kalau kau jadi pandai n kau baik mesti ko jadi kaya,
dan kalau kau tak panadai a.k.a dungu tapi kau jahat mesti ko kaya jugak....faham??..tak..okey fine baik kau tgk citer pingu, kalau kau tak faham....

sekarang ni aku cuba nak jadi terbaik at least tak lah terover genius tapi aku nak jugak jadi seorg yang boleh diharapkan....selama ni aku selalu berharap pada kawan2 aku....masa diploma dulu KU, FAIZ, IZUl..all of them is my superior, bijak n sgt berwawasan..n now, EXPERT, NAIH, AG, RAU dan yang seangkatan dgn mereka pulak aku berpandu....menjadi satu panduan yang kekal ...tima kasih semua...


Senang citer tak yah sibuk nak jadi pandai sgt...biasa2 sudeyy..untuk org mcm aku jelah...wakakakak..KAU SENYAP...GO EZM...GO EZAM.....

0 comments:

Post a Comment