NEW TIme....

Assalamualaikum diri sendiri

waaa..skema aku....aku baru je buat blog ni....bosan puya pasal.!!...aku terus buka tab baru..

jgn jelez..buruk giler....aku pun tak tau nak wat pe sebenaryer...ko tak suka?..takpe aku bukan buat korg..aku buat untuk diri aku...bukan mencapap mcm ko yek...haahahah

SPOILER TIME..???bende tu..huduh je...hahahahaha...aku serius tak tau nak wat pe...

masa aku byk terhabis mcm tu je..

byk makan tidur makan tidur makan tidur makan tidur.makan tidur makan tidur makn tidur..sampailah abg jamil mampus..hahahaha..aku serius tak geti nak guna blog ni....tapi takpe..aku try...

hari aku start buat disert aku yang mcm hampeh...aku mmg stress giler..tapi dapat je lauk ayam terus aku mcm jadi jejaka yang sgt hensem...
sebab mkn ayam..boleh hensem mkn ayam...sebab muka ko jadi mcm ayam...

semalam aku mkn ayam byk giler...
ok first g pasar minggu beli ayam goreng....




tengahari makan KFC...ayam gak takkan takkan karipap lak..






ps tu mlm skit aku mkn burger ayam cicah ngan jagung..what??..mcm mana tu ..wakakakakak.


so semalam aku isytiharkan CHICHKEN DAY tuk ezam..hahahahah
hbs..dah..aku nak tgk disert aku...bukan disert yang mkn tu....daaa

    

1 comments:

Chicken day?! Hahaha. Aku pun ada. >.< Kfc mmg wajib ada.

 

Post a Comment